Vacature administratief medewerker/medewerker onthaal

Vacature administratief medewerker/medewerker onthaal.

Naar aanleiding van het nakende pensioen van één van onze administratieve medewerkers zijn wij op zoek naar een enthousiaste nieuwe kracht voor onmiddellijke indiensttreding in een voltijdse tewerkstelling.

Je komt terecht in een team van drie onthaalmedewerkers die nauw met elkaar samenwerken. Daarnaast werk je ook samen met de hr-medewerker, sociale dienst, dienst bewonerszorg en rapporteert hierbij rechtstreeks aan de directie.

Jouw taken:

  1. Onthaal:

– verzorgen van het onthaal, je bent het eerste contact, eerste aanspreekpunt,

– behandelen telefoon en mail en bij de juiste persoon bezorgen,

– sorteren post bewoners en administratie,

– plannen van diverse afspraken voor directie en bewoners, pastoraal team

– ontvangen bezoekers mortuarium.

  1. Administratie:

– beheer bewonersdossiers (opmaken en opvolgen),

– algemeen typ- en kopieerwerk,

– afdelingen voorzien van nodige lijsten (maaltijden, was, dranken), ingevulde lijsten verzamelen en bezorgen aan de facturatie,

– beheer van een kleine kas,

– PowerPoint-presentatie en ‘Oscart’ dagelijks aanpassen en klaarzetten om af te spelen op het intranet,

– bijhouden verjaardagen bewoners,

– beheer agenda van de kapel en vieringen pastorale werking,

– beheer adreswijzigingen/ID-kaarten bewoners.

  1. Stockbeheer:

– beheer kleedkastjes en werkkledij van onze medewerkers/stagiaires/vakantiejobs,

– beheer producten apotheek (sorteren medicatie per afdeling, opvolgen van leveringen),

– beheer stock van incontinentiemateriaal, bijvoedingen, medisch materiaal, …

– beheer bestellingen.

Jouw competenties:

– je bent een organisatie- en planningstalent,

– je werkt gestructureerd en ordelijk,

– je bent zowel een zelfstandige werker als een teamplayer,

– je bent vriendelijk en hebt sterke communicatieve vaardigheden,

– je kan professioneel omgaan met bewoners, familie, leveranciers,

– Microsoft Office heeft geen geheimen voor jou,

– je bent leergierig,

– je hebt een flexibele ingesteldheid,

– zeer goede kennis van het Nederlands

Ons aanbod:

Avondzon Erpe vzw is een woonzorgcentrum in groei, met de focus op kwaliteit zowel voor onze bewoners als voor onze medewerkers. Je werkt in een aangenaam team waar ieder zijn eigen verantwoordelijkheden draagt en zijn functie met zorg uitoefent.

Het onthaal is toegankelijk voor bewoners, bezoekers en medewerkers van 08u tot 20u. De werktijden variëren in die tijdspanne met één vaste avonddienst per week en één extra avonddienst om de drie weken. De andere werktijden wisselen tussen de shifts van 08u tot 16u of van 09u tot 17u steeds met inbegrip van een half uur pauze en tien minuten koffiepauze.

Wij verlonen volgens het loonclassificatiesysteem van If-Ic waar je zal ingeschaald worden in de functie van medisch secretaris.

Daarbovenop krijg je als werknemer een km-vergoeding voor woon-/werkverkeer, na zes maanden dienst een gratis hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques per gewerkte dag.

Contact:
Stuur uw curriculum vitae op per e-mail naar avondzon.erpe@telenet.be

Of vul een sollicitatieformulier in.

Vul nu een sollicitatieformulier in!